torsdag 21 december 2023

Syster och Svåger

Jag och Tage hoppade in i volvon och styde mot flygplatsen. Där hämtade vi min storasyster Johanna och svåger Andreas som kommit upp till Jämtland för att fira jul med sina syskon, deras respektive och syskonbarn. 💖

Johanna och Andreas har verkligen engagerat sig i barnen. Dagny har lärt sig nya trolleritrick tillsammans med sin Moster och Morbror. I förmiddags hade hon en liten trollerishow för oss. Igår körde dom filmkväll och Andreas har spelat tv-spel med barnen och idag pysslade de ihop.  

Jag och Johanna tog även en trevlig ridtur tillsammans. Så roligt att flera i min familj gillar och delar intressen som häst, hund och slalom. 

Jag är så tacksam över att ha en syster och svåger som vill komma och hänga, leka, och etablera en djupare relation med sina syskonbarn. 🫶











 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar