tisdag 12 december 2023

Rika!

Idag började morgonen med en bra jobbmorgon efter ett jättebra arbetsdygn. Vi gjorde flera roliga saker på jobbet igår. 

Sen for jag hem och bytte av Anders som åkte på jobbet. Barnen hade hostat i natt så de blev hemma idag också. 

Här hemma blev det bla julgodis tillverkat och jag och Karo fick till en lite svettig och pulshöjande sparktur tillsammans. Han drog så fint långa sträckor. 

Lisa kom och red Oddur en sväng och när jag sedan gick ut till stallet såg jag att hon gjort så fint där. ❤️

Micke kom förbi på kvällskvisten och hjälpte oss med hjullastargöromål. Så himla värdefullt! ❤️

På kvällen var det dags för Luciakonsert i Lits kyrka med kören Lit e sång. Pga barnens sjuka så fick vi omjustera planerna lite. Björn kom förbi och var jättesnäll och ställde upp som barnvakt när jag, Anne-Lie, Britt-Inger och Amanda for på Luciatåg och innan Anders hade hunnit hem. Så himla schysst! ❤️

Luciatåget då? Ja, det var helt enkelt så förbaskat jäkla bra! Så vackert, så annorlunda och så stämningsfullt! Jag och brudarna hade en superfin konserkväll tillsammans. I kyrkan träffade jag även flera bekanta. Mina gamla arbetskamrater från Fjäl tex. 

Tack för all rikedom denna dag! ❤️❤️❤️

Vi gjorde lite julgodis på förmiddagen. 

Barnen hade mycket energi. 
Hur sjuka kan dom egentligen vara!? 😅

Kuddkrig!

Anne-Lie, Amanda, jag & Britt-Inger
utanför Lits kyrka. 

Lit e sång. 

Vi njuter av vacker musik! 


Lisa hade gjort så fint i stallet!

Nattar kaniner och hästar. 

Kvällen är här och i stallet kom
 massa bra känslor över mig. 
Jag är så otroligt glad och tacksam över
 alla fina människor vi har i vårat liv! ❤️🙏❤️







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar