måndag 25 december 2023

Juldagsmys med familjen

Efter en lugn och seg morgon stack jag och Björn ut på en skön ridtur vid lunch. 

När vi kom tillbaka åt vi julmatrester och efter en stund var det dags att bege oss till Ås. 

Där hade min Bror, Svägerska, Syster och Svåger dukat upp ett så fint och smarrigt julfika till oss alla. 

När vi myst, pratat, mumsat och beundrat min svägerskas alla fantastiska virkade skapelser, så hade barnen aldeless för mycket energi. Vi gick sonika ut i den fina vinterkvällen. Vi åkte pulka och klättrade i alla roliga snöhögar som fanns utanför huset. Det var så kul!

Jag är så glad och tacksam över mina syskon och deras väldigt fina livskamrater. Vi tycker inte lika om allt och ibland hamnar vi i kontroverser med varandra. Men jag har dem! Och tycker så himla mycket om dem! Och känner att jag är så älskad tillbaka. ❤️
Det kändes bra att vi alla kunde ses såhär på juldagen och de hade verkligen gjort det trevligt för oss! 

Barnen tycker också så mycket om sina fina Mostrar och Morbröder. ❤️❤️❤️❤️
TACKSAM! 🙏





Så vackra virkade juldekorationer.

Godaste saffranskakan jag ätit. 🫠












 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar