fredag 1 december 2023

Årets julkalendrar

Då var det äntligen dags för barnens kalendrar. De får en varsin chokladkalender och paketkalender i det lilla tåget. 

Jag jobbar med att minska stress och var tveksam tidigare om jag orkade göra paketlalendern i år. 

Men barnen var verkligen förväntansfulla och jag passade på att handla små saker en dag när jag var in till stan. Inte några komplicerade saker utan lite godis, små lampor till overallerna, pennor mm. 

Jag slog in de 48 pakeketen en kväll och Anders bar in tåg och paket igårkväll. 

Barnen var verkligen glada och exalterade imorse. 

Jag gör saker som jag känner är prioriterat, lustfyllt och försöker att skala bort annat.

Jag har verkligen tagit till mig av syrrans devis:
Good Enough! 🌟🌟🌟







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar