lördag 28 september 2024

En hösthelg i fjällen

I fredags åkte jag och storhandlade på Willys efter jobbet. Sen åkte jag hem och stökade på med städ och packning. 

Först kom barnen hem. Sen Anders och vid 17 kom Marie och hennes barn Emil och Moa. Vi åt middag tillsammans innan jag, Anders och barnen hoppade in i volvon och styrde färden västerut. Till barnens  Morbror och Moster som väntade på oss i Tegefjäll. 

Vi hade länge sett fram emot en hösthelg i Åre med bror och svägerska. Marie och barnen var glada att få ha en mysig hösthelg tillsammans i Norderåsen med Karo, Oddur, Kaisa, Dumle, Rosa och Petunia. Så glad över vårat winn-winn upplägg! ❤🙏

Vädret såg inte så lovade ut så vi hade med oss väldigt mycket olika kläder. För vädret skulle INTE hindra oss från att ha en härlig fjällhelg. 

Idag efter frukosten påbörjade vi en fjällvandring allihop upp till toppen av Rödkullen. Vi hade SÅN tur med vädret! 

En underbar fjälltur med fikalunch på fjället. 

Min familj. ❤❤❤❤

Tage äter lunch.

Varmchoklad och vispgrädde.


Jag och Anders med våra sköna kängor. 
















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar