fredag 17 november 2023

Nya tatueringar

Av mina vänner, arbetskamrater, bror och svägerska fick jag bidrag till tatuering i födelsedagspresent. 

Nu har jag ÄNTLIGEN realiseras min dröm sedan många år! Att köra händerna!!! 🤩

Jag haft lång tid att fundera och har valt mellan tre olika motiv som jag alltid kommer tillbaka till: blommor, fjärilar och svalor. 

Jag landade tillslut i svalor och blommor i lite traditional-stuk. 

Jag har redan en svala på höger arm, två på skuldrorna och två på bröstet. Så nu fick äntligen svala nummer sex och sju flytta in på mina händer. Älskar svalor. 

Det var som vanligt min makalöst grymma och rutinerade tatuerare Moa MattssonMans ruin tattoo som fick dekorera min lekamen. 

Jag är såååå galet nöjd och glad över mina nya diamanter! Blev precis så bra som jag drömt om. Underbar gåva! 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar