lördag 25 november 2023

Maria Larsson 50 år

Imorgon fyller min vän Maria Larsson 50 år. Idag åkte jag och barnen till Flata (Strömsund) för att uppvakta henne med sång, paket och teckningar. 

Vi fick en supergod hembakat tårta, mumsigt tunnbröd, kaffe saft och kakor. 

Vi kikade på Maria och LPs nya fina lägenhet i Strömsund, barnen pysslade och avslutningsvis fanns det en mycket rolig snöhög på parkeringen att klättra i innan vi styrde hemåt igen. Det var kallt och naturen så vacker! 

Det var så roligt att träffa Maria och LP igen och se deras nya trevliga bostad. 



Vi gjorde ett välbehövlig stopp på ditvägen i Utrikes (Hammerdal) för lite lunch på OKQ8. 

Det fanns trevlig pyssel att låna som alltid.

Maria och LP 🌟🥰🌟

Supergod hembakad tårta. 

Älskade ungar! ❤️🙏❤️

Vid parkeringen fanns en snöhög 
som inte gick att motstå! 


Dagen till ära valde jag min utstyrsel med omsorg. Det blev faktiskt inte klänning. 
Utan istället min mockaväst med 
fransar som jag fått en av granne. Så snygg!

Naturen var otroligt vacker när vi körde hem 
mot Häggenås och eftermiddagens möte
med Tomten på Tistegården! 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar