onsdag 1 november 2023

Firad av kollegorna

Idag blev jag så fint och generöst uppvaktad av mina kära kollegor! 

Dagen till ära hade jag klätt upp mig i en svart klänning, en väst, ett par kängor, 2 ringar, armband och hårband från loppis. Ett par strumpbyxor, en jacka, örhängen, halsband och sjal som familj och vänner rensat ut. Frisyren lyckades jag tvinna ihop på ett kick med endast tre klämmor. 

Jag kände mig så snygg när jag satsade mig ut från gården genom all snö med volvon. Jag var väldigt glad över vår fina fyrhjulsdrivna Cross Country idag med alla oplogade vägar i rådande snöoväder. 

Jag blev överraskad med lunch på BBQ Garden med Anne-Lie, Ellinor och Ann. Utöver att bli bjuden på mat så plockade de fram ett paket. Presenten var dels från mina vänner som var med på lunchen men även från flera andra kollegor.

I paketet låg godis, bubbel, spagrejer, blomfrön, blingbling och ett bidrag till min favvotatuerare på Mans ruin! En helt igenom super Emmapresent! 

Jag känner mig så glad och rörd över denna uppvaktning från jobbet. Så personlig, mumsig, generös och trevlig!

Så tacksam över att få fylla 40 år! 











 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar