måndag 8 januari 2024

Sista dagen på jullovet

Idag måndag var det barnens sista dag på ett ganska långt jullov. 

Vi har haft min syster och svåger på besök. Även min kusin och mina guddöttrar. Sen kom även min kära gamla barndomsvän Åsa med familj. 

Vi har hälsat på barnens farmor och farfar på lovet och träffade fastrar och farbröder och kusin Esther på julafton. Vi var också bjudna till barnens morbröder och mostrar på julfika på juldagen. 

Vi har gått på bio med familjen, åkt snöskoter, ridit, promenerat, lekt i snöhögar, åkt slalom, spark och kälke, samt hälsat på mitt jobb. 

En kväll kikade Björn och Mia över på en gemytlig spontanvisit men barnen har inte träffat några av sina kamrater från byn och skolan, fören idag!

Fina lilla Olivia kom och förgyllde vår måndag! Det blev en hundpromenad, lite häst och kaningos. Barnen bakade chokladbollar eftersom Olivia just fyllt år samt en hel del lek. Vi avslutade med middag innan Olivias pappa kom och hämtade. Med sig hade han en påse med kläder till Tage efter deras son Dexter. Toppensaker, så omtänksamt! 

TACK 2023 års jullov! Så berikande och fint! ❤️


















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar