söndag 7 januari 2024

Ja må du leva

Söndag morgon och jag ställde väckarklockan. Vi tassade upp jag och barnen. Vi ville hinna gratulera Anders på 44-års dagen innan jag for till stan och mitt jobb. 

Det blev ju ingen gomiddag eller tårta då jag är borta på jobbdygn och en av de två presenterna, en snygg svart skjorta, har ej kommit med posten ännu. 

Men... det blev frukost på säng med oboy, flagga och favvomuffins som vi bakade igår. Det var levande ljus, ett paket med teckningar, fingervirkning från Dagny och en present som Anders själv valt. En förbättrande del till Amazonen. Och igår efter Anders jobbat på dansen så ägnade han även lite tid åt att ha trevligt bland vänner och bekanta som också var på dansen. 

Middag och tårta tar vi en annan dag.  

Födelsedagstallrik 1980 vald 
med omsorg dagen till ära. 

Är ni redo? Nu går vi in!
Ett, två tre: Ja må han leva,
Ja må han leva. 

Glad och rörd Pappa. 
Förväntansfulla barn. 

Brytarlöst tändsystem till Amazonen. 
En present som Anders valde själv.
Vet fortfarande inte riktigt vad den är till för... ☺️



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar