onsdag 10 april 2024

Vårväder, jogging, omelett och ridtur

Vårsol och vårtemperaturer har nått Jämtland. Efter en extra lång vinter i år, så känns det mycket välkommet! 

Jag har ju anmält mig till Vårruset i år igen och måste börja tänka på att komma igång med träningen. Jag och hundarna tog en promenad runt halva byn och då försökte jag väva in lite joggingintervaller. Det kändes jättebra. 

Anders fick besök av Bergar Kent som levererade en ny jättesnygg kundbil till Jemtlands veteranverkstad för att få en motor monterad bla. 

På kvällen tog jag och Lisa en härlig ridtur på pigga hästar. Älskar våra samtal, vårt umgänge och våra ridturer! 

Till middag har jag lagat en för mig ganska ny anrättning. 
Nämligen omelett! 
Proteinrik mat som uppskattas av hela familjen. Det ska jag börja göra lite oftare. 

Barnen har varit hemma mycket de sista dagarna och gjort hemmagrejer. 

Välkommen våren 2024! 

















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar