fredag 29 september 2023

Tapasfest

Mitt kära gamla hundträningsgäng hade mycket att fira. Petra har fyllt år, Johanna fyller nu och jag fyller lite senare i höst. Och så har Jossan fått en till ljuvlig liten son! 

En hel del anledningar att ställa till kalas alltså. 

Vi körde en tapasknytis tillsammans. Vad mycket mumsigt vi lyckades uppbringa! 

Alla åt, mös och pratade i timmar. 

Mot kvällens slut enades vi om att det inte var sista gången vi ställer till med tapas-knytiskalas. 

Min födelsedagspresent bestod av en duk som Anne-Lie sytt till mig som passade vårt kök och köksbord perfekt. Det vackra tyget var köpt i en tygaffär i stan. En helt igenom Emmapresent. 🥰




Hjälpsamma lilla pojke. ❤️











Mitt loppisförkläde, 
så snyggt att det passar till fest. 

  Efterrättspaj gjord av Petra på egna äpplen. 
Mumsig! 


Finaste födelsedagsduken! 😍
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar