tisdag 23 juli 2024

Besök av en gammal vän

När jag träffade Anders så lärde jag känna hans vänner och han lärde känna mina. 

En av Anders goda vänner som även jag kom att hålla mycket av var Maria.

Under flera år så umgicks vi frekvent. Vi gjorde en hel del roligt ihop och hade många fina och givande samtal. 

Maria är skarp, klok, rolig och stark. Hon gav mig mycket energi och bra inputs. 

Våra liv har under åren tagit lite olika riktningar och då Maria nu bor i Forsbacka utanför Gävle så var det väldigt länge sedan vi sågs. Allt för länge sen. 

Men i veckan är hon på semster i Östersund och i Järpen som hon ursprungligen kommer ifrån. Igår tog hon hojen och kom förbi oss i Norderåsen. Så himla fint att ses igen! Efter fika och surr entrade hon hojen igen och for vidare. 

Vad himla roligt att träffas igen konstaterade jag och Anders tillsammans på kvällen. Fan va bra hon är, Maria. ❤️









Hejdå Maria. 
Må så väl tills vi ses igen. ❤️


🖤❣️🖤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar