måndag 28 november 2022

Min dream come true

En grå dag med mina fyrfota livsberikare. 
Min barndomsdröm som blev verklighet. 

Jag tycker så mycket om allt som jag och Anders uppnått och åstadkommit tillsammans. 
En egen liten gård. 
En smula bedagad plats där vi började 
jobba oss framåt mot våra drömmar och visioner för ca 15 år sedan. 
 Jag Anders och Norma. 

Där vi nu bor 11 stycken
två och fyrbenta tillsammans.

Oddur, Kaisa, Winston, Karo, Dumle, Rosa, Petunia och det viktigaste av allt,
Det som smäller högst i mitt liv:
Min familj! ❤🙏❤

Aldrig hade jag kunnat föreställa mig
 hur makalöst stort, kärleksomvälvande
 och roligt det skulle vara att få barn. 
Allt annat bleknar i jämförelse. 
Allt det jobbiga och svåra med att vara 
förälder suddas ut av kärleken till barnen. 

Jag är så tacksam! ❤🙏❤
















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar