tisdag 22 november 2022

Bosse och Barbro

I samband med min födelsedag  var vi inbjudna till mina svärföräldrar Bosse och Barbro på fika. Dom bjöd på mumsigt kalas och hade köpt en present iform av väldoftande små duscholjor.  Helt perfekt att ha med sig på badhuset! Dom hade även, som alltid, satt in en slant. Så generösa och rättvisa. 

Som bonus fick barnen även träffa sin ett år äldre kusin Esther och vi fick växla några ord med Esthers föräldrar. Tage var lite busig och retsam mot tjejerna men han kunde inte riktigt sluta krama Esther när de skulle fara. 

Barnen blev så glada och uppvarvade av besöket och hade dessutom rört på sig aldeless för lite. Jag passade på att gå en promenad med hundarna i Lugnvik (så mycket bra hundmöten) och Tage hängde med och spanade efter tåg. Dagny däremot var försjunken i sin nya målarbok från farmor och farfar och avböjde därför promenad. 

En jättefin eftermiddag. 😌🙏❤

När vi kom hem sa Dagny stolt: "Farmor och Farfar sa att när jag målat klart hela boken ska jag ta med den och visa" 😊



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar