fredag 18 november 2022

Fredagsbad med citronkaka

Idag vad det dags för fredagsbad igen. Jag och Tage hade några timmar hemma innan det var dags att hämta Dagny efter hennes sista mattelektion i skolan. Vi passade på att röja lite disk och plock samt baka en kaka. 

Sist jag handlade köpte jag en stor låda med svinnfrukt och grönt. Äpplen, tomater, palsternackor, kiwis, en perfekt mogen mango, några päron, passionsfrukter samt 3 citroner. Hela denna låda för 20 kronor. 👌

Av citronerna fick det bli en smarrig citronkaka. Jag tog med den som efterrätt och pannkakor till badet. Pannkakorna gick ner men citronkakan fick nobben av barnen. Dom smakade iallafall. 😊👌🌟

Nu är det trapetsövningar på Cirkus kul och bus. Jag sitter och väntar på barnen i entrén (föräldrar är förpassade från träningshallen) 😁

Ikväll väntar möte och fredagstrivsel med byföreningens styrelse. 
Bra fredag. 










 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar