lördag 15 oktober 2022

Tageshopping

Idag blev det en del shopping till Tage. Han har inte haft inomhusgympaskor i rätt storlek. Han har även behov för ett fodrat galonställ nu när det blivit kallare och blött. Dessa är även perfekta att ha på vårvintern när snön blir som slush. 

Min vana trogen checkade jag av begagnadmarknaden. Fann där två finfina gympaskor i dels den storleken han har nu och i nästa storlek. Jättefint skick och bra pris. Hittade även ett fodrat galonställ. 

Hämtade upp dem efter jobbet och Tage blev så glad för sina nya skor när jag kom hem med dom idag. 💗

Då min plan är att denna vinter introducera Tage mer för slalom har jag även hållit utkik efter en nybörjarsele till honom. Min kompis Anna la ut en annons och jag slog till på den. 

Nu är han kittad med Linus gamla sele och goggels, Valters gamla hjälm och Dagnys gamla skidor och pjäxor.  

Välkommen vinter! ⛷🤗








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar