lördag 3 augusti 2024

Kvällsaktiviteter en fredag

Anders har fått igång fyrhjulingen till barnens stora glädje. Främst Tages tror jag. 

De kom sedan in och vi åt middag tillsammans. Korv i ugn med potatismos. 

Efter middagen kom Maja förbi och vi tog en mysig kvällridtur. 

Maja har kommit och hjälpt mig att motionera Oddur och Kaisa nästan lika länge som jag haft dom. Det är jag så glad för! 
Maja är så bra med hästar! Lugn, snäll, orädd och tydlig ledare. Ofta rider hon själv och ibland rider vi tillsammans.

Igår red vi tillsammans. Jag, Maja, bebben i magen, och hästarna. ❤️🥰❤️

Under tiden hade Anders och barnen fredagsmys med snacks och disneyfilm. Efter kvällsfika "after ride" med Maja tog jag läggningen och läste för barnen. Anders gick ut och grejade lite mer. 

Fin kväll! ❤️

Hemmagjord potatismos med 
persilja från kryddbaljan. 

Korv-i-ugn med tomat, ost, senap, äpple,
 lök, paprika, vitlök och kryddor.

Det blev så gott ikväll!

Tage kör fyrhjuling.

Min fina medryttar-Maja i vecka 27 på Oddur. 🥰




5 på underbar skogstur mellan 
Norderåsen och Häggenås. ❤️👌🌲

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar