fredag 18 augusti 2023

Loppiskläder

Idag hittade jag två klänningpärlor på loppis som jag slog till på. Dessutom fick ett rött skärp och ett svart halsband följa med hem. 

Jag köpte också två gröna efterrättsskålar i glas som passar in i min lilla samling. 

Jag letade även efter nått kul till Tages annalkande födelsedag, men gick dessvärre bet där. 

Denna tjusiga stass slog jag till på. 

Rött skärp á 20 riksdaler köpte jag. 


Halsband för en tjuga följde med hem. 

Fin 90-tals klänning som jag blev glad av.
Lämnade dock kvar den då jag redan
har en som påminner lite om denna. 

Fin men lite trång.
Den fick också hänga kvar i butiken. 



Denna klänning passade så bra denna varma, soliga dag så jag behöll den helt enkelt på.
Jag betalade den i kassan med avryckt prislapp. 
Dessutom matchade den bilen för dagen väl.
Vår röd-vita Ford-56:a. 









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar