söndag 4 juni 2023

På date med Anders

Igår var jag och Anders på date! Bara vi 🥰. Välbehövligt och mysigt för två småbarnsföräldrar som har mycket att stå i och sällan är ensamna. 

Dagny hade en intensiv dag. Kanske väl maxad. Det var dansavslutning på kulturskolan. Följt av barnkalas på sporthallen. Sen körde vi barnen till deras faster Karin och kusin Esther i Alsen. 

Dom fick ha kusinläger med lördagsmys, övernattning och några timmar lek under söndagen. 

Jag och Anders fick en kväll, en natt och en söndagförmiddag på tu man hand. 

Efter lämning for vi till stan. Nyduschade och piffade. Vi åt god mat på Tre rum och gick sen vidare till Bishops arms. Där fick jag provsmaka 3 olika sorters öl innan jag valde vilken jag föredrog. Efter en öl promenerade vi bort Till Videobutiken Hemmakväll. Där inhandlades två tomteklubbor och en burk Ben and Jerrys glass av en ny sort med smak av hasselnöt. 

Efter fika och film somnade vi nöjda med kvällen. 

Idag vaknade jag först. Tassade upp och har gett hästar och kaniner frukost. Startat en tvättmaskin, kokat en panna kaffe, utfodrat och rastat hundar och vattnat våra nya fruktträd. Anders fick sovmorgon. Skön start på dagen. 😊

Halsband, armband, stövlar, jacka
och handväska är köpta på loppis. 
Klänningen har jag fått av en granne. 
Strumpbyxorna har Jeanette rensat ut. 
Örhängena har jag fått av min 
syster efter att hon rensat ut. 
Kände mig så tjusig! 🤩

Min fina man. ❤️🙏❤️










 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar