söndag 26 maj 2024

Mors dag

Imorse, innan jag åkte iväg på mitt jobbdygn, blev jag uppvaktad av familjen på Mors dag. 

Jag blev serverad tårta, kaffe och två presenter. En hjärtpärlplatta från Tage och en blompärlplatta från Dagny. 

Jag har även inhandlat två saker till mig själv: Mig, Modern! 
Nämligen ett par snygga och bekväma sommarsandaler och en lillfingerring. Butiksnya! För ovanlighetens skull.

När jag svängde förbi Anne-Lie med en karaff till henne fick jag en Mårbackapelargon som hon planterat. 

Jobbdagen har bla inneburit lite fix på uteplatsen i solen och god mat. 

En fin Mors dag med många rikedomar! 
Tacksam! ❤️🇸🇪🍀💐🌞❤️

Tårta och kaffe på säng till Mor på Mors dag. ❤️

En ny lillfingerring till Modern. 
Försnillade min exakt likadana för en tid 
sedan och har saknat den sedan dess. 

EDAT:
Emma, Dagny, Anders, Tage. 

Blomma från Dagny, hjärta från Tage. 
❤️🙏❤️

Mammans nya, snygga, bekväma Vagabond. 👌
 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar