lördag 24 februari 2024

Vinterbada med släkten

Jag har ju bestämt mig för att fortsätta kliva utanför min comfort zone även i år. 

En sak jag varit sugen på att göra men samtidigt känt mig ganska vettskrämd inför, är att vinterbada. Speciellt när jag insett att jag blivit mer och mer badkrukig de sista åren. 

En perfekt personlig utmaning med andra ord!

I veckan har våra släktingar haft sportlov och besökt Östersund. Mitt kusinbarn Rebecca, hennes två döttrar Tilde och Ellen och hennes mamma Towe. 

De fick verkligen en bra Östersundsvecka med sparktur på Storsjön, korvgrillning i vinterparken, Pinchoskväll, pulkaåkning i Kärringbacken, spabesök, Tagesbesök och Jamtlibesök. Vi avslutade veckan tillsammans med vinterbad i Surfbukten innan en jättetrevlig kväll hos oss med mat och fredagsmys. I Storsjön doppade jag mig en gång och Ellen två! 
I morse tog de tåget tillbaka till Småland.
 
Jag är så tacksam för de fina människor jag har i min familj. ❤️

Har vi tur ses vi ganska snart igen.

Och vinterbada, det gör jag gärna om. 😊


Det här var kallt!

"O, sicket räligt väder!"
(Som man säger i Skåne).

Burrrr! 

Rebecca, Dagny, Ellen, Towe och Tilde. 

Tilde, Dagny och Ellen.








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar