tisdag 27 februari 2024

Besök av Lilian

Igår kom min vän Lilian hit. Vi stack ut på en skön ridtur i solen. Sen åt vi lunch och fikade nybakta Mandelkubb från Förösbageriet som Lilian hade med till oss. 

Vi avslutade med en hundpromenad innan Lilian körde hem till Frösön och jag åkte och hämtade Tage på Kyrkis och Dagny på skolan. Vi fick en superfin förmiddag! 

Efter skolan följde Ester, Ingrid och Maria med en tur hem på lite kaffe, surr och lek. 
Jättetrevligt!

På eftermiddagen åkte jag in med barnen till stan för att Dagny skulle kunna gå på sin dansträning. Under tiden tog jag, Matti och Tage en promenad. Tage lekte i snöhögar. 

Till kvällen åt vi rester och var alla ganska trötta. Anders tog läggningen och jag tog en kopp te och kopplade av. 

Tack för en jättefin dag! 






















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar