lördag 11 februari 2023

Ridtur

Jobbhelg och en härlig ridtur med Lisa. Vacker vinterdag, möten med trevliga grannar och alla bilburna vi mötte gjorde som dom flesta gör:

Tog sån stor hänsyn till hästarna. 🌞😌💫

Hade en massa planer på saker jag skulle göra på eftermiddagen. Men det slutade med att jag somnade och gjorde klämmackor till middag. 

Anders hämtade timmerdoningen till skotern och körde upp lite vägar där träd skall fällas. Det börjar bli dags att fixa ved. 

Tage skyndade sig att hoppa i overallen när han såg att pappa startat skotern. De kom sig iväg på en tur tillsammans bort över byn, över sjön och till Småbuan. 

Barnen önskade lördagsmys så efter fikat la vi oss allihop i vår säng och tittade på Robin Hood. Nu sover de små så nu ska jag göra en kopp te till mina popcorn och lyssna på brasknaster och hänga med min make. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar