onsdag 8 februari 2023

Anne-Lie igår och idag

Igår var jag och Tage till Anne-Lie och Per. Vi blev bjudna på äppelkaka och mös med Tammas, Pricken och Turid. 

Idag åkte jag, Tage och Anne-Lie in till stan och mötte upp med Ann. Tillsammans lunchade vi på Ecocafét och uträttade lite ärenden. 

Alltid trevligt att hänga med dessa två och fyrbeningar. ❤🙏
Dessutom hann vi införskaffa allt vi hade tänkt idag. 😊

6 månaders Drevern Pricken och gamla Turid. ❤❤


Tage är jätteförtjust i Pricken. 
"Han är så söt" säger han. 

Tage gillade inte kladdkaka utan strösocker
 men grädden och en banan gick ner. 

Dagens goda sparrissoppa.

Anne-Lie och Ann. 
Vi väntar på lunchen och planerar inköp. 

Hade min nya vackra sjal idag som jag
 fick i måndags av min svägerska.
 Den passade så bra ihop med mössan.
 Hon har virkat bägge. 🥰



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar