torsdag 6 juni 2024

Vinterstigen med Lisa

I början på veckan blev det en härlig ridtur med Lisa. Vi invigde "vinterstigen" efter vintern. 

Tänk att vi har så otroligt många fina ridvägar i vår by! Åt alla håll. Långa och korta rundor som går att knyta ihop och utveckla hur mycket man vill. 

Många av ridvägarna är det Maritha som visat mig när vi red tillsammans flera gånger i veckan med början för ca 15 år sedan, innan jag köpte egen häst. 

Jag mår så bra av att vistas i naturen, samtidigt som jag utför min hobby (rida) och gör något aktivt tillsammans med fina vänner. Alla dom fyra sakerna som brukar ordineras till människor för att må bättre:

- Djur.
- Natur.
- Röra på sig.
- Tillbringa tid med människor du tycker om. 

Tacksam! 


Njuter!

Lisa och Kaisa. ❤️❤️




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar