tisdag 23 april 2024

Fotoförstoring

Igår kom förstoringar på barnens bilder med posten! 

Jag satte in en svartvit syskonbild i den vackra guldramen som jag köpt på en loppis. 

Jag hade föredragit att ha syskonbilden stående i den, men när jag ringde fotografen Anna Wilhelmsson så sa hon att eftersom bilden var fotad liggande så var det bäst att ha även ramen liggande. 

Den söta pojken vars bild redan satt i ramen fick hänga med fortsatt. Hans fotografi sitter kvar bakom bilden på Dagny och Tage. Nu ska bara upphängningen på ramens baksida också ändras från stående till liggande.  

Jag har 4:a till ovaler med barnens hand och fotavtryck i i gips. De skulle jag också vilja sätta upp på väggen. 

Samt förstora något bröllopsfoto och hitta en till fin guldram. 

Jag gillar fotografier och förstoringar! ❤️

Dagny 7 år, Tage 5.
Fotograf: Anna Wilhelmsson. 

Fotograf: Anna Wilhelmsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar