måndag 22 april 2024

ABBA Sing along

Vår vän Britt-Inger hade igårkväll en ABBA 50's anniversary sing along show med sin kör. 

Det ville inte jag och Lisa missa! 

Showen hade sålt slut redan 2 veckor innan det var dags. 

Lisa hämtade mig och jag hade svidat om till min loppade 70-tals blåsa och hade min andra vackra ullkappa från morfars syster Alice denna afton. 

I Häggenås föreningshus hade de bullat upp med kaffe och krus. Det var pyntat med glitter och piff i sann ABBA-anda! 

Vi hade tur och lyckades få platser tillsammans med Micke, Anna, Sofia, Sten och Gerd, fast vi kom senare. Vi trodde nämligen att vi var ute i god tid som åkte 30 minuter innan showen började men så var det inte. Folk hade varit ute i väldigt god tid. 

Kören och musikerna var så otroligt duktiga!!! Så himla härlig och bra kväll! Speciellt för någon som gillar ABBA, som jag själv. 

Tack Häggenåskören för en fantastisk glammig och bra ABBA kväll! 👌🎶🤩

















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar