tisdag 30 december 2008

familjeträff.

Nu är Anders syster och hennes man uppe i Östersund. De är annars bosatta i Malmö så det är extra roligt att träffa dem i och med att det går några månader mellan varven. Anders föräldrar bjöd på mat. Vi tog också en runda på stan och på kvällen kikade vi på en film. Det var en riktigt LoL film som hette "Analysera mera".

Idag har jag varit ute och ridit med grannen. Vädret var perfekt. Inte blåsigt och inte för kallt! Om en stund skall vi bege oss in till stan för att hjälpa vår vän Caroline att flytta. Hon skall hyra ett litet hus i Torvalla by! det skall bli spännade att få se hennes nya krypin!

Och nu tíll en gäldjade nyhet som jag vetat om sedan julafton. Jag bara måste skvallra men jag har också personernas medgivande till detta skvaller som jag vill basunera ut!
Nämligen att,,,,, JEANETTE OCH DAVID SKALL GIFTA SIG!!! TJOOOHOOOO!!! David friade på julaftonen :-).
Ett stort grattis till er båda!

Må väl allesammen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar