onsdag 10 december 2008

Premiär för Emmas Blogg!

Här sitter jag nu i mitt och Anders nya hus i den lilla Jämtländska byn Norderåsen och lyssnar till knastret i vår nyinstalerade järnspis. Det känns nästan lite surrealistiskt...

Dagen har erbjudit vackert vinterväder och vi har varit in till stan. Fick en hel del uträttat, bla storhandling på Willys! Anders favorit - Noooot! Jag fick nästan muta honom med en chokladbit för att hålla honom vid gott mod :-)
Innan hemfärden bjöds vi på en super god middag av mina svärföräldrar och av mina svägerskor med familjer fick jag en försenad 25-års present. En parfym som vars doft var en symonym med min smak! Tack snälla ni!

I morgonbitti blir det till att skrapa isiga bilrutor och sedan åka in till stan och jobba. Har varit ledig några dagar så det skall bli roligt att arbeta igen!

Sov gott allihop för det skall jag göra, God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar