onsdag 14 februari 2024

Alla hjärtans dag

Idag hade jag ledig dag och barnen var hemma med mig. Dagny känns ganska frisk nu så imorgon får hon återgå till skolan. 

Bägge barnen har varit glatt förväntansfulla inför Alla hjärtans dag. Fira kärlek liksom! 💞

Jag hade förberett och köpt hem ingrediens till en tårta. Den hjälptes vi åt med idag. Barnen var så taggade på att lägga ihop och dekorera den. De gjorde de mesta själva. Den blev väldigt god. 

På eftermiddagen följde barnen med mig till Lit. Jag hade en läkartid och de var så duktiga. De är väldigt bra på att hänga med på olika lite halvtrista saker. 

När Anders kom hem från jobbet åt vi middagen snabbt för att Tage skulle hinna iväg till sin basketträning. 

Han tycker sååå mycket om din träning och riktigt längtar till nästa tillfälle. Efter träningen fikade vi tårta tillsammans hela familjen. Dagny kom med ett fint kort hon pysslat till mig och Anders. 

Till kvällen hjälpte jag Dagny med lite olika göromål. Läxläsning mm inför skolstarten bla och tog sen läggningen av barnen. Anders gick ut och skottade bort all snö som föll igår. 

Tack för all kärlek och rikedom denna 2024-års 
Valentindag. 💞









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar