söndag 5 mars 2023

Härlig helg

En fin helg med många trevliga inslag och som pågår än. Snart ska jag, Tage och hundarna bege oss upp till Anders med lite fika. Han håller att att ta ner träd som ska bli ved. 

Hitills har helgen innehållit skön ridtur i storm. En härlig dag på skidor i Litsbacken. Anders skjutsade Dagny och henne kompis på dansen och efteråt ville de fortsätta att leka. Vi var både bortbjudna på middag och hade hitbjudna middagsgäster. 

Skön seg söndagsmorgon med familjefrukost. 

Helgens minus är att Dagny verkar ha åkt magsjuka igen. Lördagskvällen fick ett abrupt slut till följd av kräkning. Nu har det dock stillat sig. Vi hoppas att det är över för den här gången och att vi andra slipper. 

Söndagsfrukost med familjen. 

Tage väcker oss i vanlig ordning 
i arla morgonstund. 

Tage åkte en liten sträcka 
själv och det gick jättebra.
Han gjorde flera framsteg i lördags. 

Gustav och Lisa i liften. 

Fikapause nummer 2 för mig och Tage. 


Gokillen min. 

Gustav och Lisa i Litsbacken. 







Mina nya goggles satt så bra. 
Jag tänkte inte på dom under dagen
och det är ju ett bra betyg. 

Jeanette, Mikael, Valter, Elsy och Ottilia
kom över på middag. 




Skön ridtur i stormen med Lisa till Kvarnmon. 



Bilder: Emma och Gustav. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar