lördag 21 maj 2022

Springmeet 2022

Springmeet 2022. Första på 2 år! Dagen till ära hade jag på mig en ny ursnygg nyloppad klänning och mina gula gamla cowboyboots från Sko Uno. 

Vädret var bra och vi åkte Ford 56:an. Familjen hämtade mig kl 10 i stan på morgonen efter avslutat jobbpass. 

Vi har spanat på bilar, träffat vänner och bekanta. Ätit glass, burgare och popcorn. Barnen har även provsuttit brandbil, lekt i hoppborg samt åkt i en spektakulär rutschkana. 

Efter en lång och trevlig dag for vi hem med två trötta barn som behövde ha mer mat i sig. Vi käkade middag och humöret steg i takt med tuggorna. 
Kvällen är här. Jag är trött och ska jobba 24 timmars pass med start imorgonbitti. Därför passade det perfekt att jag tog läggningen och Anders hoppade in som Buickchafför till våra goda vänner Nisse och Helene på kvällens cruising inne i Östersund. 























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar