onsdag 12 juli 2023

Hemmafixet

Här hemma är det sommar för fulla muggar. Jag känner mig lite stressad över vår attgöralista men flera saker är trots allt pågående projekt även om de ej kan strykas från listan just nu. 

Potatisen trivs och växer, lixom jordgubbarna. Pelargonerna har börjar komma tillbaka efter min kraftiga nedklippning men min årliga kryddbalja är lite ledsen. Den som brukar trivas så bra? 🤔

Vår ena uppfart / parkering är nygrusad och igår blev Anders klar med ALL ved! Nu ska den bara staplas. 🌟🌟🌟

Mondeon har även fått en hel del lagning av Anders sista tiden. I skrivande stund är den något isärskruvad. 

Min övervintrade jordgubbsampel mår bra. 

Pelargonerna tar sig. 

Kryddorna däremot är ledsna. 



Nygrusad uppfart.

Vedbacken. 











 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar