fredag 7 juli 2023

Halva priset på Röda korset

Dagny tycker jättemycket om sin ljusblå jeansjacka. Den har dock blivit för liten så nu spanar jag runt på loppisar efter en ny.

På Röda korset hittade jag ingen jeansjacka men däremot en jättefin grön klänning till henne i kommande storlek. Den hängde på en ställning som var märkt med halva priset. 20 kronor för en klänning kändes bra. På den ställningen hängde även några fina blusar som jag köpte till mig själv. 

Tage, som var jätteduktig hos tandhygienisten igår fick något han suktat efter ganska länge. En Blixten McQueen ryggsäck för 25 kronor. 

Jag köpte även ett par fina örhängen som man blir glad av för 15 kronor, ett armband som matchar några av mina kläder perfekt, även  det för 15 kr, samt något jag inte kan få för mycket av. Solglasögon. De ligger här och var i bilar och väskor och titt som tätt försvinner dom. 
























 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar