söndag 20 oktober 2024

Ryggsäckar

Jag och Anders har haft två jättebra fjällrävenryggsäckar. Den ena köpte jag ny för ca 15 år sedan. Den andra, som är likadan fast lite större, fick vi ärva av min bror för kanske 10 år sedan. 

Vi har använt dessa ryggor SÅ mycket. Men så som det kan bli med sådant man använt mycket, har de börjat bli rejält slitna. Dragkedjan har börjar tjorva på den ena och fodret är ganska slitet i den andra. 

Och lagom till att mina tankar börjat formulera ett behov av att investera i nya ryggsäckar till oss, så kom en fråga som på beställning!

Min vän Erika hade några jättefina ryggor efter sin pappa och undrade om vi hade behov av ryggsäckar. 

Så himla snällt och lämpligt! Att de dessutom kommer från Erikas pappa känns lite extra bra. Han var nämligen Anders handledare för många år sedan och en väldigt bra sådan. 

Tacksam för nya, oslitna, ergonomiska jättebra ryggor!  






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar