onsdag 2 oktober 2024

Mina kläder idag

Efter hundpromenad i pyjamasbyxor och gummistövlar svidade jag om till värsta snygga höststassen. 

Nämligen...

Min snygga mössa och halsmuff som min svägerska virkat till mig.

Svart-blommig lång tunn tröja och långkofta från loppis. 

Svarta byxor ärvda från mamma och min nya supersnygga, sköna och praktiska mossgröna jacka. En födelsedagspresent som jag fick överta från Anne-Lie. 

Samt mina granna gamla Lundhagskängor efter Karin, som var mina vänners mamma / svärmor och farmor. 

Jag kände mig så höstsnygg när jag åkte in till stan innan jobbet och bytte Dagnys innetofflor till skolan till en större storlek på Åhléns samt handlade två födelsedagspresenter till barnens vänner som de ska på kalas hos i helgen.




Nya skoltofflor till Lillis-gullis.

Älskar fina hund-höstpromenader.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar