torsdag 17 oktober 2024

Armbandsur

Jag gillar klockor. Dvs helt vanliga armbandsur. Men har de sista åren blivit sämre på att använda dem. Precis som jag nästan helt upphört med att läsa böcker! Också något som jag tyckt otroligt mycket om, och gjort väldigt väldigt mycket. 

Idag plockade jag fram 3 fina klockor jag har haft liggandes i ett skrin. En vardagsklocka, en stor lite festligare klocka och en elegant klocka. 

Jag har bett Anders att ombesörja nya batterier i dem. Sen är min tanke att börja använda mina fina armbandsur flitigare igen. 

Min stora snygga julklappsklocka som Anders gav mig för ett par år sedan. 
Den är så snyggtuff till 
fest eller andra tillfällen. 
Lite lite stor att ha som vardagsklocka. 

Min vardagsklocka. 
Inhandlad i tonåren kanske?
Så ca 25 år gammal. 

Min lite elegantare klocka både i silverfärg, blingbling och guldfärg från mamma och pappa. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar