onsdag 2 september 2020

Hunderi och skogspomenad

Karo är verkligen en utomordentligt trevlig och bra hund! Jag lägger inte tokmycket tid på specifik träning med honom så som jag gjorde med Norma. Men det blir riktigt bra och lagom träning ändå för han får helt enkelt bara hänga med familjen på det vi tar oss för. 

Bilåkning, lite stadsträning, passivitetsträning nu när Tage skolades in på dagis. Små kortare promenader i skog och bostadsområde. 

Barnen fick vara hemma idag då de var lite snoriga, så vi tog en liten promenad i skogen tillsammans. Då passade jag på att träna honom i att vara bunden när vi fikade. Inga problem. 

Jag och Winston har börjat en kurs på Brukshundsklubben. Igår var vi dit och då passade jag på att ta med Karo. Min vän Sabina passade honom när jag kursade. Det hade gått jättebra. Hon passade på att träna lite med honom på en annan plan.  








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar