tisdag 17 mars 2009

Guinness is good for you!

På Irland kan man köpa alla möjliga souvernirer med rubrikens text på. Jag kände verkligen så idag när jag anlände till stallet. Att rida ut på Tinkerstoet Guinness i vårkvällen är verkligen bra för mig! Det skingrar tankarna och jag älskar att rida! Min stora passion sedan 5 års ålder då mamma tog med mig till Ridskolan Eneby på Ekerö. Den absolut första ridskolehästen jag fick rida lektion på var en slö fux som hette Humlan! Konstigt att man minns alla ridskoleponnyers namn så väl!

Försöker visa flätan jag gjorde för ett tag sedan och skrev om i bloggen. Den har helt schangserat så ny måste flätas!


Kompisbild såklart! Guinness å Emma!


Hennes dressyrsadel är så bekväm!


Måste ju visa svansen också som jag trasslade ut och klippte! M berättade att hon märkt spår efter glansspray lite här och där, bl.a på kvastskaftet som glidit henne ur händera! hihihi! Jag tycker inte att svansens fulla prakt och volym gör sig rättvis på kortet. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar