onsdag 3 januari 2024

Barndomsvänner

Jag hade exceptionellt bra vänner när jag växte upp. Något som jag ser tillbaka på med värme, kärlek och vördnad. Inte alla har det och jag hade de absolut bästa man kan önska sig. 

De gav mig allt jag behövde under de jobbiga tonåren och vi hade så många härliga år tillsammans! Så många resor, äventyr, festivaler, samtal, danstimmar och skratt. Vi tillbringade nästan all tid ihop och de flesta högtider. Var någon pank betalade en annan. Behövde någon ett jobb så fixade någon ett, liksom bostäder. 

Min flytt till Jämtland kan jag ibland fundera över. Lämna alla jag tycker så mycket om? Men jag behövde nog lära mig att flyga själv. 🤔❤️🥲🙏

Alla har vi sprits för vinden och lever ganska olika liv. Men när vi ses, har vi ett stort och starkt fundament att stå på. 

En av mina kära barndomsvänner Åsa och hennes man David hörde av sig och undrade om det passade att de kom och hälsade på oss en liten sväng med sina två barn Pax och Alba. 

Ja!!! Kom!!! 🥰

Det var så roligt att träffas igen och att se hur stora och fina barnen blivit! ❤️❤️❤️❤️
TACKSAM!!!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar