lördag 13 januari 2024

Åka liften själv

Idag blev det skidåkning igen och Tage gjorde stora framsteg! 

Dels åkte han mycket själv. Men så åkte han också ankarliften själv för första gången! Han premiäråkte även i liften bredvid mig hela vägen upp till toppen och jag hade den i knävecken. 

Han var jätteduktig och blev så glad och stolt över sina framsteg. Mamman också. 🥰

Efter halva tiden fikade vi vår medhavda matsäck och tankade ny välbehövlig energi. 

Det blev en superdag som skulle avrundas med te, popcorn och hundpromenad med min vän Sabina och våra fina Collies på kvällskvisten. Men jag tror jag behöver ställa in för jag är helt game over! 
😴❤️😒
Som väl var lät hon ganska trött och nöjd med att ta vårt umgänge en annan dag hon också. ❤️








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar