fredag 12 augusti 2022

Pappa på besök

En sista semestervecka har passerat för Anders och själv började jag jobba i måndags. 

Min pappa kom upp på besök alla var lika glada och ville hänga med honom precis hela tiden. 

Jag och barnen tog en cykeltur och plockade en sommarbukett inför Morfars ankomst och till middag blev det Tacos! 

Morfar hade med sig böcker som Mormor köpt på bibblan, klädfynd och en liten leksak var. Han satte även igång med bygget av kaninernas utebur. Både pappa, jag och barnen hjälptes åt. 

Anders har fortsatt på sitt gargeprojekt: olja golv, rensa, städa, sätta upp saker och möblera om. Jag har kört igång med det årliga stallstädet utan överkurs i år.

Igår for pappa vidare med bror och svägerska som vi också hade nöjet att träffa.
På kvällen kom Sanne, Örjan och tjejerna förbi. Vi samkvämade, käkade klämmackor och äppelpaj. Tjejerna lekte i massor. 

Intensiva och fina dagar med nära och kära. 🙏

Att visa kaninerna låg högt på barnens lista. 
💗🐰🐇






























Lilla Fay 🥰

Lilla Myran 🥰

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar