måndag 26 juli 2010

Stina, familjen och Bordercollie valpen.

Idag kom min vän Stina med sin familj och hälsade på enda från Bräcke! En rolig detalj är att Stina har bott här i byn under sin uppväxt så vi åkte på en liten guidad tur. Kändes knepigt att Stina visste om alla torp, vägar mm. Hon tycker det är lika osannorligt att jag och Jeanette bor här nu...

Det blev en hel del mysande och pratande. Det får nog bli en tur till Sösjö snart kände jag.

Med sig hade familjen sin 4 månaders Border collie valp Zita. Border collie är en ras som jag fullkomligt älskar! Växte upp med min barndomsvän Hannas två Border Collie tikar - Zappi och Alice och de fick mig fullständigt på fall...

Stinas lilla Zita gjorde mig inte mindre såld! Fy tusan vilken ljuvlig hund!!!!

Lilla Zita

Här är en bild på min barndom/tonnårstids favorit-vovva Alice.

Nä nu skall jag ta och svira om till ridkläder för om en stund blir det privatlektion på volten... ROLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar