söndag 7 februari 2010

Söndagspyssel

Började förmiddagen med en 7 km lång promenad i det fina vintervädret alla fyra.


*Gäsp* tycker båda skäggdamerna efter promenaden.

När vi kom hem satte jag igång med att fixa och trixa lite med hundarnas pälsar. Bl.a så klippte jag ned deras tassar. Både under, i mellan och på ovansidan. Under tiden var Anders ute och stökade på med bilarna.
Show me your nails girls!

-Åhhh *suck*, att hon aldrig blir klar... ;-)

Så sjuuuuuuukt gulliga!!!

Anders höll som sagt på att trixa lite med våran Amazon sport som stått hela vintern.

Efter att jag bogserat Anders plus Amazonen en liten bit så skramlade det till i "sportbilen" och den brummade igång! :-)

Nu skall jag försöka ta tag i lite eftersatt städ, tvätt och disk... Wish me luck :-P

2 kommentarer:

  1. Ha ha, det var nästan så jag kunde se vilken sorts torrfoder Silver käkar ;)
    Snacka om gäspning!

    Och sportbilen ser verkligen trevlig ut, kul att den puttrade igång.

    Hoppas att du har fått lite gjort inomhus, här har vi målat i nya toan och städat och skurat kylskåpet, känns skönt.

    SvaraRadera
  2. Christina: Sporten är til salu! ;-)

    Härligt att det rullar på med badrummet för er!

    SvaraRadera