måndag 26 januari 2009

brevlådor kan se olika ut!


Den röda brevlådan är min och Anders. Vi har dock inte satt upp den ännu eftersom vi blev besvikna när färgen har runnit och det ser allmänt kladdigt ut... Vi sprayade på en mall / scablon med billack färg. Jag skulle vilja kompletera brevlådan med en svart schnauzer-siluett eller en bil-siluett också. Vi får se hurvida vi gör något mer, eller gör om eller bara spikar upp den som den ser ut nu...
Den andra brevlådan är Jeanette och Davids. www.wannstom.com . Jag tyckte den blev så fiiin! Bilden är ett gammalt fotografi på Norderåsens stationshus som de skall köpa, och är tagit när huset var någorlunda nybyggt. Bilden på deras brevlåda har jag kopierat från deras hemsida och den finns utlagd även där.

5 kommentarer:

  1. Apropå köpa hus, avstyckningen är nu klar och vi skall väl bara prata med banken...

    SvaraRadera
  2. Wihiiii! Vilken grej, snart är båten i hamn! Eller mota Olle i grind... (eller vad man brukar säga)Håller tummarna för att allt nu flyter på utan komplikationer!

    SvaraRadera
  3. Hörru gullet sluta surfa och se till att plugga istället ;)

    Näe, tänkte bara säga... Om ni har någon ide till er brevlåda så ställer säkert min blivande make upp och skriver ut något på väderbeständig film så nu kan fixa er brevlåda med!

    SvaraRadera
  4. Vad gulligt av er! Ska ta mig en funderare!

    SvaraRadera
  5. Men vilken fin brevlåda stationen ska få! Jag blir grön av avund;)

    SvaraRadera