måndag 8 november 2021

Mer firande

Mitt födelsedagsfirande fortsatte även på söndagen. Barnens farmor, farfar, faster och farbror kom hit och hälsade på och uppvaktade mig med skönsång, kort och presenter. 

Inger och Anders hade även med sig lite äldre julpynt som jag blev väldigt glad för. Bland annat två vackra juldukar samt en vacker godisskål från Anders mormor Frida från Älvsbyn. Jag tror den skulle vara perfekt för Nonstop. 

Bosse och Barbro hade med sig målarböcker och Kinderägg till barnen. Dom blev så glada och var lyckliga över besöket. 

Själv fick jag också fina presenter. 

Jag premiärprovade att göra en Banoffeepaj. Den blev jättegod men botten var lite i hårdaste laget då jag hade den i kylen över natten. Nästa gång ska jag bara låta den svalna (som ju också stod i receptet). 

På kvällen kom min vän Sabina och hämtade mig. Hon hade bokat bord på Lilla Siam då vi båda är väldigt förtjusta i asiatisk mat men har män som inte riktigt delar vår entusiasm. 

Vi fick en jättetrevlig och mumsig kväll på stan. 

Jättefin söndag! 





Emma, 38 år ung.





2 kommentarer: