söndag 7 november 2021

En födelsedag helt i min smak

 På fredagen dagen innan min födelsedag kom min svägerska Emma och hennes lilla Myra hit. Jag satte igång med köttgryta och Emma brände iväg till skogen och la tre stycken viltspår. 

När hon kom tillbaka åt vi och körde sen igång med fredagsmys. Popcorn, lite godis, chips och filmen Frost 2. 

Emma tränade även lite Nosework med alla tre hundarna och pysslade med Dagny. ❤

Födelsedagen startade med att Dagny svirade om till kalaskläder. Emma gjorde kaffe och efter frukost for vi iväg med hundar och barn och gick alla spår. 

Dom var jätteglada och duktiga. Varken Karo eller Myran har gått så gamla spår tidigare. De hade lite kämpigt med återgångarna men jobbade på så bra! 

Winston var superglad och taggad och var väldigt spårnoga. 

Efter spåren fikade vi lite lyxig choklad från Tinas praliner samt kex i höstsolen innan vi for hem igen. Anders passade på att lägga på vinterdäck på Chevan medan vi var borta. 

Sedan kom Micke och Britt-Inger, Rikard och Maria från Offerdal förbi. 

Vi mumsade tårta, hade trevligt och jag fick flera paket! Dagny och Tage hade köpt smycken på Snö som de valt själva. Bubbel, luktagott och blommor av min bättre hälft och kroppsvård. Maria och Rikard hade med sig en supergod och speciell tårta från Fjällkonditoriet. 

Jag kan inte tänka mig en bättre födelsedag! 

❤🙏❤





















 





Bilder: ER och ES. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar