måndag 15 november 2021

En ny vecka

En jobbhelg är slut och i förmiddags stämplade jag ut från mitt 26 timmars pass. Det är måndag igen och jag har just provlagat Sichuanpanna till middag. 
Efter maten ska jag åka med Dagny på gymnastikens avslutningstillfälle i Lit. Anders, som vanligtvis skjutsar till gympan ska träffa bilvänner och garagesamkväma. 

På Söndagen for Anders och barnen till Alsen uppvaktade lillkusinen i på 6-års dagen medan jag jobbade. Men även jag hann med lite annat. Exempelvis bjöd mina svärföräldrar på laxlunch med hjortronsås efter avslutat jobbpass på lördagen. Vi hälsade även på en gammal kompis och kikade på hans nya hus och blev bjudna på smörgåstårta. Det var nämligen smörgåstårtan dag. 😊



Vi testar Saffransglass.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar