måndag 15 april 2019

Biltvätt och Shoppisfynd

Volvon har varit ruskigt skitig. Så där att man blir nedsmutsade bara man närmar sig den. Jag, Tage och Anne-Lie for en dag in till stan där vi dels gick på Shoppisen och dels tvättade bilen. 

Det var första gången jag själv åkte till en biltvätt. Tage var hänförd och tyckte nog att det var ganska spännande. 

På Shoppisen gjorde jag jättefina fynd. Bland annat ett fint underställ till Dagny från Woolpower som hon ev kan ha nästa eller kanske nästnästa vinter för trettio! kronor. : D

Jag köpte även flera fina plagg till Tage för 10-20 kronor. Ullkläder, tröjor, byxor och shorts från bla P&P till sommaren. Jag hittade också en jättefin liten möss-keps i windstoppermaterial från Gneis. 
Så nöjd med mina fynd!  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar